April 17, 2015

Metamorphose.

since I am bad with introduction, so lets get directly to the point. shall we?
sejak mula bekerja, aku ada terlampau banyak masa kosong yang aku gunakan untuk surf the net. sampai kadang-kadang aku risau mata aku akan rabun sebab hari-hari hadap monitor dari pagi sampai petang. but that's not the actual point. the actual point is, aku banyak baca blog-blog yang aku rasa pada masa hadapan aku nak baca lagi blog dia untuk jadi pedoman untuk aku.

kadang-kadang aku tertanya-tanya sendiri, setelah sekian lama blog aku ini mati kenapa tiba-tiba saja aku hidupkan semula? one of the hundreds reasons is because I decided to write my thoughts out since nobody really understand what's really going on inside my head. so literally, I'm writing for myself.

gdsjht, susu dalam botol, made from vinegar and ice and some other blogs. but most of them already stop blogging, sayang sungguh sebab penulisan mereka betul-betul buat aku berfikir benda yang tak pernah aku fikirkan sebelum ini sampai aku sanggup baca blog mereka dari entri pertama hingga yang terakhir. aku harap mereka akan terus menaip dan entri yang sudah published takkan di delete.

1 comment:

Kakzakie Purvit said...

Thanks so much being followed kakak's blog. Wondering why no other gadgets includes in your blog? Hope there is a gadjets which kakak can follow back you..

Nice blog.. well done and keep writting.